مصاحبه آرشیو خبر ها
اتفاقات عجیب در باشگاه رخ خواهند داد ؛ آنیلی به زودی از کار اخراج می شود ؟

اتفاقات عجیب در باشگاه رخ خواهند داد ؛ آنیلی به زودی از کار اخراج می شود ؟

گزارش شده که جان الکان مدیر عامل کمپانی فیات قصد دارد در صورتی که یوونتوس در شکست پورتو در لیگ قهرمانان ناکام باشد، آندره آ آنیلی رییس باشگاه را از سمت خود برکنار کند.

 

جیجی مونکالوو نویسنده نزدیک به خانواده آنیلی در مصاحبه ای مدعی شده که اتفاقات بسیار جدی در درون باشگاه یوونتوس در حال رخ دادن است که طی چند ماه آینده شاهد آن خواهیم بود. قسمت هایی از این مصاحبه بدین شرح است:

 

جان الکان به موفقیت های آندره آ آنیلی خیلی حسادت می کند. هیچ بخششی برای آندره آ در کار نبوده، نه از نظر شخصی و نه از نظر ورزشی. او همسر خود و دو فرزندش را برای یک زن اهل ترکیه رها کرد که اختلافات زیادی با جان الکان و همسرش ایجاد کرده بود و بد تر اینکه او در انتظار فرزند جدید خود می باشد. آندره آ باید با صبر و حوصله زیاد، تحقیر ها و انتقاد های عمومی زیادی را تحمل کند که واقعا وضعیت عجیبی است. آنها می خواهند در اولین فرصت، آندره آ آنیلی را از کار برکنار کنند.

 

این مسائل برای یوونتوس اصلا خوشایند نیست:

 

آندره آ حتی روی یک رای در کادر مدیریتی باشگاه نیز نمی تواند حساب کند. چرا که بپه ماروتا طرف الکان بوده و پاول ندود هم آماده پذیرفتن سمت ریاست باشگاه است و فقط کافی است که از او درخواست کنند. آندره آ رییس باشگاه است ولی در واقع هیچ حکومتی در آن ندارد و آن را اداره نمی کند.

 

آنیلی قدرت تصمیم گیری در باشگاه را ندارد:

 

اگر او حتی بخواهد یک بازیکن را جذب کند باید از الکان اجازه بگیرد، کسی که از او متنفر است. اگر آنها پیشنهاد پستی در مدیریت فراری به او بدهند، سپس او را از ریاست یوونتوس برکنار خواهند کرد. اگر یوونتوس در برابر پورتو یا رقیب بعدی خود در لیگ قهرمانان شکست بخورد، او از کار بر کنار خواهد شد. این موضوع برای قهرمان نشدن یوونتوس هم صدق می کند.

 

الکان همچنین متهم است که در زندگی شخصی آنیلی هم دخالت می کند:

 

پس از اینکه آندره آ اخیرا از همسر خود جدا شد، همسر جدید او نیز آماده انجام این کار بود که الکان مانع آن شد. آندره آ حتی نمی تواند در مورد ازدواج با زنی که قرار است از او بچه دار شود هم برای خودش تصمیم بگیرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: